ανοιχτή επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων με κοινοποίηση
στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό, τον ΕΟΔΥ, τη Βουλή των
Ελλήνων κ.α.
Σε αυτήν αναφέρουν ότι αντιμετώπισαν εξαρχής με σκεπτικισμό τη συνολική
διαχείριση της υγειονομικής κρίσης σχετικά με διάφορα θέματα, όπως την
καταμέτρηση των θανάτων από ή με covid-19, την οριζόντια επιβολή του
εμβολιασμού για covid-19, την αναστολή εργασίας, την επιβολή τεστ σε μη
εμβολιασμένους με δικά τους έξοδα, την καμπάνια για ενημέρωση σχετικά με τον
εμβολιασμό των παιδιών για τον covid-19 παρόλο που δεν νοσούν σοβαρά από τον
ιό, τη διενέργεια τεστ σε υγιή πληθυσμό, την επιβολή της μάσκας σε σημείο να
απειλούνται με πρόστιμο όσοι δεν φορούν, την μακρόχρονη και παρατεταμένη χρήση
μάσκας κυρίως στα παιδιά, τη χρήση ψηφιακών εφαρμογών με υποχρεωτική
συναίνεση επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων, τη χρήση υγειονομικών
πιστοποιητικών και γενικότερα τον διαχωρισμό των πολιτών.
Μάλιστα οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι ως εργαζόμενοι δήλωσαν την αντίθεσή
τους στην επιβολή του rapid τεστ σε μη εμβολιασμένους εργαζόμενους με επιστολή
που έστειλαν στις 5/05/2022 και ότι ένας από τους προβληματισμούς τους ήταν πως
στο ΦΕΚ 4187 10-09-21 (για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων κατά το
σχολικό έτος του 21-22) δεν υπήρχε πρόβλεψη για διάλειμμα μάσκας σε
εκπαιδευτικούς ενώ υπήρχε αντίστοιχη πρόβλεψη για μαθητές και πρόβλεψη για
απαλλαγή από την υποχρεωτική χρήση μάσκας για ιατρικούς λόγους σε
εργαζόμενους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπως
αντίστοιχα υπήρχε για μαθητές και εκπαιδευτικούς των εκπαιδευτικών δομών
Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης και δια βίου Μάθησης.
Επίσης, υποστηρίζουν πως εξαρχής αντιμετώπισαν με σκεπτικισμό οτιδήποτε θα
μπορούσε ενδεχομένως να βλάψει τα παιδιά, είτε η παρατεταμένη υποχρεωτική
χρήση της μάσκας είτε ο εμβολιασμός για τον covid-19. Ακόμη, ότι οι ψηφιακές
πλατφόρμες ελέγχου που εμφανίστηκαν ξαφνικά στη ζωή μας σαν να επρόκειτο με
την εμφάνισή τους να εξαφανιστεί ο ιός, δεν εξυπηρετούν καμμία ανάγκη αλλά
αποτελούν μέρος μιας άνευ όρων ψηφιοποίησης της ζωής μας, κατά την οποία το
άτομο δίνει αναγκαστική συναίνεση επεξεργασίας των ευαίσθητων προσωπικών
δεδομένων του και η φυσική του παρουσία στον χώρο εξαρτάται από την ψηφιακή
ένδειξη!
Επιπρόσθετα, αναφέρουν ότι όλο και περισσότεροι ενστερνίζονται τις θέσεις και τους
προβληματισμούς τους και ασφαλώς δεν γίνεται να μιλάμε για «έκτακτη ανάγκη»
εφόσον έχει παρέλθει διάστημα δύο και πλέον χρόνων μα και πως δεν μπορούν να
αποδεχτούν υποχρεωτικότητα σε ιατρικές πράξεις καθότι όλοι γνωρίζουμε πως
απαιτείται η συναίνεση του «ασθενούς» και έπειτα από ουσιαστική ενημέρωσή του
γεγονός που δεν εφαρμόστηκε στην πράξη!
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, και αναφέρομαι στη συντριπτική πλειοψηφία σας, θα
θέλαμε να απαντήσετε στα εξής ερωτήματα:
- ΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΝΑΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 2,5 ΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ
ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΑΣ;
- Τι κάνατε όταν επιβλήθηκε η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα παιδιά;
- Τι κάνατε όταν επιβλήθηκε η υποχρεωτική διεξαγωγή rapid τεστ στα παιδιά
και μοιράστηκαν στα σχολεία-παρακλινικές μη αδειοδοτημένα για τους
ανηλίκους τεστ;
[2]
- Τι κάνατε όταν επιβλήθηκε η υποχρεωτική καταχώρηση των προσωπικών
δεδομένων και μάλιστα ιατρικής φύσης των παιδιών σε οιαδήποτε
πλατφόρμα, ως προαπαιτούμενο φοίτησης στο σχολείο;
- Τι κάνατε όταν επιβλήθηκε ο υποχρεωτικός εγκλεισμός των παιδιών στο
σπίτι;
- Τι κάνατε όταν όχι μόνο επιβλήθηκε στα παιδιά η τηλεκπαίδευση αλλά προτάθηκε μέσω των συνδικαλιστικών φορέων και η πλημμελής
λειτουργία/μποϋκοτάζ αυτής, ενθαρρύνοντας τη διδασκαλική οκνηρία, τη
χαμηλή ποιότητα, την άρνηση αξιολόγησης και πρόσβασης όλων των
μαθητών κατά βούληση του καθενός;
- Τι κάνατε όταν επιβλήθηκε η αποκοπή των παιδιών από κάθε είδους
δραστηριότητά τους, άθλημα, ξένη γλώσσα, χειροτεχνίες, παιχνίδι, βόλτα,
θέατρο, εκδρομές, διακοπές;
- Τι κάνατε όταν επιβλήθηκε η αποξένωση των παιδιών από τους παππούδες, τις
γιαγιάδες, τους θείους, τους φίλους;
- Τι κάνατε όταν επιβλήθηκε στα παιδιά η απόσταση με τους συμμαθητές και
φίλους τους στα σχολεία και επιβλήθηκαν απαγορεύσεις και νεοκανονισμοί
που έκαναν το σχολείο μία ανυπόφορη διεκπεραίωση σχολικής ύλης, χωρίς
καμμία χαρά για εκείνα;
- Τι κάνατε όταν επιβλήθηκε στα παιδιά να μην βλέπουν πρόσωπα αλλά μόνο
μάτια και να ζουν στην αγωνία μήπως εξαιτίας τους κάποιος πεθάνει;
ΤΩΡΑ, γιατί σιωπαίνετε για το σχολείο που έχει μετατραπεί σε παρακλινική και
πλέον ο εκάστοτε διευθυντής και υπεύθυνος covid-19 μπορεί να απομονώνει
μαθητές στο σχολείο - όχι μόνο εξαιτίας της μάσκας ή των κορωνοτέστ που ανά πάσα
στιγμή μέσω ΚΥΑ μπορούν να επανέλθουν ως μέτρα - με τη φετινή ισχύουσα ΚΥΑ, με την υποψία
οιασδήποτε ίωσης, «κρίνοντάς» τους ως επικίνδυνους;
ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ!
ΞΕΧΝΑΤΕ ότι τον Σεπτέμβρη του 2020 ζητήθηκε να υπάρχουν περιπολικά στα
σχολεία για να χρησιμεύσουν εναντίον των αντιδρώντων γονέων!
ΞΕΧΝΑΤΕ ότι γονείς με τα παιδιά τους πετάχθηκαν ξεδιάντροπα εκτός των
δημοσίων κτιρίων σχολείου λόγω μάσκας και κορωνοτέστ και απαγορεύτηκε η
πρόσβαση στο θεμελιώδες δικαίωμα στην εκπαίδευση, ακόμα και στην εξ
αποστάσεως!
Γιατί θυμόμαστε οι γονείς να περνάμε έξω από σχολεία και εκπαιδευτικοί
Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου ή Λυκείου να φωνάζουν στα παιδιά «φόρα τη
μάσκα σου καλά» «ανέβασε τη μάσκα επάνω στη μύτη» «όχι χωρίς μάσκα» «μην
πλησιάζεις» «μην ακουμπάς τον άλλον» «πήγαινε πίσω από τη γραμμή» «μη
μοιράζεσαι μαζί του ένα κομμάτι κέικ» «μην πιάνεις το χέρι της φίλης σου» «μην
αγκαλιάζεις τη φίλη σου ακόμα και αν κλαίει» «πλύνε καλά τα χέρια σου με
αντισηπτικό» «κάνε τηλεκπαίδευση» «βρες εξοπλισμό για να κάνεις τηλεκπαίδευση»
«μην παίζετε μπάλα» «μην κάνετε σκοινάκι» «μην παίζετε κρυφτό ή κυνηγητό»
«μην…» «ανέβασε τη μάσκα» «μπες στην πλατφόρμα» «δεν μπορείς να μπεις στην
τάξη χωρίς μάσκα ή τεστ ή καταχώρηση στην πλατφόρμα» «θα πάρεις απουσίες αν
δεν φοράς μάσκα, αν δεν κάνεις τεστ, αν δεν καταχωρείς στην πλατφόρμα» «θα
[3]
μείνεις στην ίδια τάξη γιατί δεν φοράς μάσκα, δεν κάνεις τεστ και δεν καταχωρείς
στην πλατφόρμα» …
Απειροελάχιστοι οι εκπαιδευτικοί που ορθώσατε ανάστημα απέναντι στο
υγειονομικό σταζοαπαρτχάιντ! Απειροελάχιστοι οι εκπαιδευτικοί που σταθήκατε δίπλα στα παιδιά και
σε όσους μάχιμους και αποφασισμένους γονείς οι οποίοι ξεσηκώθηκαν, διεκδίκησαν τα
δικαιώματά τους και των παιδιών τους και κινήθηκαν νομικά κατά της
υποχρεωτικότητας είτε για τη χρήση μάσκας είτε για τα κορωνοτέστ, κατά των
εγκλεισμών, κατά των αναστολών εργασίας, κατά των πλατφορμών!
Πώς λοιπόν θέλετε αποτέλεσμα αφού δεν είχατε κάνει καμμία πράξη, αφού δεν
παλέψατε, αφού δεν κινηθήκατε νομικά και σοβαρά κατά της υγειονομικής χούντας,
μόνο και μόνο επειδή γράψατε κάποιες επιστολές και έπειτα από 2,5 έτη;
Πώς θέλετε αποτέλεσμα αφού μπήκατε στη διαδικασία να συγκρίνεστε με αθώα
παιδιά ενώ λάμψατε για τη σιωπή και αδράνειά σας συντελώντας στην τεραστίων
διαστάσεων ψυχολογική και εκπαιδευτική βλάβη που υπέστησαν τα παιδιά μας;
Συμψηφισμοί των τιτάνιων και σοβαρών αγώνων με επιστολές μόνο, δεν γίνεται!
Κούζουνα Σταυρούλα - Δημοσιογράφος ηλ.τύπου, πολύτεκνη μητέρα, ειδικός
Αυτοσυνηγορίας- ακτιβίστρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου